logo

E - marketing

Dołącz do nas już teraz!

Zapisz się

Wybierz szkołę

Nasze oddziały

Jesteśmy elastyczni, organizujemy kursy na miarę Twoich potrzeb i możliwości. 

Powiedz czego potrzebujesz, my zrobimy resztę.


E - MARKETING

Kurs trwa 30 godzin dydaktycznych.
Zajęcia odbywają się w tygodniu lub weekendy. 

Kurs E-Marketing czyli marketing internetowy to aktualnie jedna z najbardziej popularnych form reklamy. Kurs przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za reklamę firmy w internecie, dla osób, które wiążą swoją karierę zawodową z tą dziedziną czy też dla tych, którzy interesują się tematyką marketingu w internecie i chcą poszerzyć swoje umiejętności w tym zakresie.

Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem. Taka forma zajęć jest najbardziej efektywna i w 100 % przynosi zamierzone efekty. Wykładowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z każdym z kursantów, analizę jego potrzeb oraz odpowiedź na wszystkie istotne pytania co daje nam najbardziej wymierne wyniki nauczania oraz pełne zadowolenie naszych Klientów.

Ramowy program kursu:

Internet i netykieta

  • pojęcie netykiety
  • zalecenia netykiety
  • łamanie reguł w posługiwaniu się Internetem na przykładach
  • ograniczenia prawne

Identyfikacja wizualna

  • system identyfikacji wizualnej
  • znaczenie identyfikacji wizualnej we współczesnej firmie
  • komunikacja wizualna
  • księga identyfikacji wizualnej

E-mail marketing

  • pojęcie e-mail marketingu
  • rodzaje e-mail marketingu
  • podstawowe zasady skutecznego mailingu
  • mailing wirusowy

Marketing perswazyjny

  • pojęcie marketingu perswazyjnego
  • przykłady zastosowania perswazji w kontaktach z klientem
  • prawdy i mity marketingu perswazyjnego
  • marketing perswazyjny w e-marketingu

PR w Internecie

  • pojęcie, charakterystyka
  • zasady pisania tekstów PR do Internetu , tekstu PR na stronę WWW
  • zasady wyglądu tekstu PR do Internetu, tekstu na stronie WWW
  • wykorzystanie możliwości Internetu dla PR
  • newslettery
  • banery
  • blogi
  • komunikatory internetowe
  • strony internetowe
  • media społecznościowe

E-commerce

  • pojęcie i historia e-commerce
  • korzyści e-commerce
  • ograniczenia e-commerce
  • sklepy internetowe jako forma e-commerce

Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.


 

Bądź na bieżąco ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Twój email został dodany do naszego newslettera