logo

Kurs grafiki komputerowej st. 2

Dołącz do nas już teraz!

Zapisz się

Wybierz szkołę

Nasze oddziały

Jesteśmy elastyczni, organizujemy kursy na miarę Twoich potrzeb i możliwości. 
Powiedz czego potrzebujesz, my zrobimy resztę.

KURS GRAFIKI KOMPUTEROWEJ - stopień II

Kurs trwa 30 godzin dydaktycznych.
Zajęcia odbywają w tygodniu lub weekendy. 

Ramowy program kursu:

1. CorelDraw

  • Praca ze stronami i narzędziami układu. Dokumenty wielostronicowe
  • Dokładne rysowanie i narzędzia wspomagające pracę: siatki, linijki, prowadnice
  • Praca na warstwach
  • Wypełnienia i kontury: Praca z paletą, Kopiowanie wypełnień i konturów (narzędzie Pipeta, Puszka z farbą), Przekształcanie konturu w obiekt, Wypełnienia siatkowe – tworzenie i edycja
  • Praca z tekstem akapitowym: Zaawansowane formatowanie znaków i akapitu, Tabulatory, Kolumny, Wypunktowanie, Inicjały wpuszczane, Wstawianie tekstu do obiektów graficznych, Oblewanie grafiki tekstem, Łączenie ramek tekstowych, Dopasowanie tekstu do ścieżki
  • Rysowanie linii, krzywych i nieregularnych kształtów: Rysowanie linii wymiarowych, łączników i objaśnień, Krzywe Beziera, Zmiana kształtu krzywych, Przekształcanie obiektów w krzywe i odwrotnie
  • Łączenie grafiki wektorowej z rastrową
  • Konfigurowanie zadania drukowania i publikowanie dokumentów w formacie PDF

2. Photoshop

  • Zaawansowane metody selekcji: Praca z wykorzystaniem kanałów, Tworzenie i edycja ścieżek, narzędzie Gumka tła
  • Praca na warstwach: Organizowanie warstw, Style warstw, Obiekty inteligentne, Maski odcinania, Maski warstw
  • Zaawansowane metody edycji zdjęć cyfrowych: Warstwy dopasowania i wypełnienia, Stylizacja zdjęć, Kolorowanie zdjęć w skali szarości
  • Malarstwo cyfrowe: Zaawansowane ustawienia narzędzia Pędzel – paleta Pędzle, Tworzenie własnych pędzli, Wczytywanie pędzli, Narzędzia Smużenie i Gąbka, Wypełnianie zaznaczeń kolorem lub wzorem, Nakładanie wypełnień gradientowych, Narzędzia Rozjaśnianie, Ściemnianie, Rozmywanie i Wyostrzanie
  • Praca z tekstem: Modyfikacja i edycja tekstu, Zniekształcanie tekstu, Rasteryzacja tekstu
  • Narzędzia wektorowe: Tworzenie kształtów, Praca z maskami wektorowymi, Praca ze ścieżkami
  • Tworzenie animacji, Zapisywanie gotowej animacji
  • Layout strony WWW, Cięcie na „plasterki” i zapis dla Internetu

3. Ilustrator

  • Obszar roboczy programu, Zmiana widoków i poruszanie się po dokumencie, Cofanie i odtwarzanie wprowadzonych poleceń, Tworzenie, zapisywanie i otwieranie plików
  • Konfigurowanie dokumentów, Praca z dokumentami wielostronicowymi
  • Tworzenie i edycja obiektów wektorowych: Zaznaczanie obiektów, Zmiana położenia, rozmiarów, obracanie i pochylanie, Kopiowanie, Wyrównywanie, Grupowanie, Blokowanie obiektów, Określanie kolejności obiektów, Narzędzia Gumka i Nożyczki
  • Wypełnienia i kontury: Wybieranie kolorów dla wypełnienia i konturu, Ustawianie atrybutów konturu, Przezroczystość, Tworzenie gradientów i wzorków, Praca z bibliotekami kolorów, gradientów i wzorków
  • Tworzenie i edycja ścieżek, Narzędzie Pióro, Użycie dokera Odnajdywanie ścieżek do tworzenia złożonych obiektów ilustracji
  • Transformacje i odkształcanie obiektów: Paleta Przekształć, Modyfikacja za pomocą Efektów, narzędzia do transformacji
  • Pracy z symbolami, Praca z bibliotekami symboli, Tworzenie własnych symboli
  • Narzędzia precyzyjne: Linijki, Prowadnice, Siatki, Inteligentne linie pomocnicze
  • Praca z tekstem: Rodzaje i sposoby wprowadzania tekstu, Podstawowe formatowanie i edycja tekstu
  • Tworzenia prostych ilustracji wektorowych, logo, ulotek

 

Bądź na bieżąco ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Twój email został dodany do naszego newslettera