logo

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Dołącz do nas już teraz!

Zapisz się

Wybierz szkołę

Nasze oddziały

Kierunek: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) 422201

Podbudowa programowa: szkoła dająca wykształcenie średnie.


Nauka trwa 1 rok, tj. 2 semestry, zajęcia odbywają się w systemie zaocznym.
Wystawiamy zaświadczenia do ZUS


Warunki rekrutacji

W  BLUE naukę możesz rozpocząć  od semestru letniego (wrzesień) lub od semestru zimowego ( luty). Nabór prowadzimy przez cały rok!

Nie czekaj do ostatniej chwili, bo o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Aby zapisać się do jednej ze szkół BLUE przyjdź do naszego biura lub wypełnij formularz zamieszczony na stronie.

Przy zapisie gwarantujemy minimum formalności.

Doradzamy przy wyborze zawodu.

 

Potrzebne  dokumenty:

Oryginał świadectwa ukończenia szkoły średniej (duplikat, kopia lub kserokopia potwierdzona notarialnie)

Podanie o przyjęcie (na druku szkoły) lub formularz zamieszczony na stronie

Dowód osobisty do wglądu

Szkolny plan nauczania:

L.p.

Obowiązkowe zajęcia edukacyjne

Semestr I

Semestr II

Razem

1

Poprawna polszczyzna i sztuka wypowiedzi

20

 

20

2

Prowadzenie dokumentacji informatycznej i baz danych

 

20

20

3

Ankietowanie i wywiad

20

 

20

4

Sprzedaż, marketing i reklama telefoniczna

 

50

50

5

Telefoniczna obsługa windykacyjna

 

30

30

6

Przyjmowanie skarg i reklamacji

 

30

30

7

Podstawy psychologii i komunikacji

20

 

20

8

Techniki negocjacyjne

20

 

20

9

Komunikacja i korespondencja w języku angielskim

30

 

30

Razem

110

130

240


Ograniczona liczba miejsc  ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ

 

Pracownik call center zajmuje się sprzedażą produktów lub usług poprzez przedstawienie walorów oraz zachęcenie do zakupu podczas kontaktu telefonicznego.Oprócz tego konsultant linii wychodzącej zajmuje się: przeprowadzaniem ankiet, badaniem rynku. A jego narzędziem jest nie tylko telefon, ale również komputer i Internet.

Praca: Po ukończeniu możesz pracować w firmach posiadających centrum obsługi telefonicznej obsługi klienta, między innymi w bankach, firmach ubezpieczeniowych, farmaceutycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych, turystycznych lub motoryzacyjnych.

 

Bądź na bieżąco ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Twój email został dodany do naszego newslettera