logo

Specjalista do spraw reklamy

Dołącz do nas już teraz!

Zapisz się

Wybierz szkołę

Nasze oddziały

Kierunek: Specjalista ds. reklamy 243107

Podbudowa programowa: szkoła dająca wykształcenie średnie.


Nauka trwa 1 rok, tj. 2 semestry, zajęcia odbywają się w systemie zaocznym.
Wystawiamy zaświadczenia do ZUS

Warunki rekrutacji

W  BLUE naukę możesz rozpocząć  od semestru letniego (wrzesień) lub od semestru zimowego ( luty). Nabór prowadzimy przez cały rok!

Nie czekaj do ostatniej chwili, bo o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Aby zapisać się do jednej ze szkół BLUE przyjdź do naszego biura lub wypełnij formularz zamieszczony na stronie.

Przy zapisie gwarantujemy minimum formalności.

Doradzamy przy wyborze zawodu.

 

Potrzebne  dokumenty:

Oryginał świadectwa ukończenia szkoły średniej (duplikat, kopia lub kserokopia potwierdzona notarialnie)

Podanie o przyjęcie (na druku szkoły) lub formularz zamieszczony na stronie

Dowód osobisty do wglądu

Szkolny plan nauczania:

L.p.

Obowiązkowe zajęcia edukacyjne

Semestr I

Semestr II

Razem

1

Podstawy towaroznawstwa

25

 

25

2

Gromadzenie informacji o produktach i usługach

20

 

20

3

Strategie marketingowe

 

30

30

4

Podstawy ekonomii, marketingu i zarządzania

30

 

30

5

Planowanie i organizacja kampanii reklamowych

 

30

30

6

Testowanie i optymalizacja kampanii reklamowych

 

30

30

7

Komunikacja i psychologia pracy z kontrahentami

20

 

20

8

Język angielski w reklamie

 

40

40

9

Podstawy prawa

15

 

15

Razem

110

130

240

 

Ograniczona liczba miejsc  ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ

 

Specjalista ds. reklamy opracowuje kompleksowe kampanie reklamowe produktów lub usług, mając na względzie konkurencję i ich działania marketingowe, a także możliwości finansowe klienta. Tworzy hasła i slogany reklamowe, scenariusze wersji ich w telewizji lub radio. Planując kampanie reklamowe dokonuje wyboru środków przekazu oraz zakupu czasu antenowego lub  miejsca na łamach gazet.

Praca: Po ukończeniu możesz pracować w: agencjach reklamowych, w działach reklamy i marketingu, firmach graficznych, poligraficznych, zajmujących się doradztwem marketingowym, oraz prowadzić własną firmę usługowo-reklamową. 

 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Twój email został dodany do naszego newslettera